من؛یک(شاید)مــعـــــلمـ

گاه نوشت های من؛یک(شاید)مــعـــــلمـ!!"

چی شد معلم شدیم؟!!

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ


کنکور 90 فیزیک دانشگاه حکیم قبول شدم؛گرایش حالت جامد.

با اینکه از رشته ام راضی نبودم یه ترم خوندم؛ترم بهمن رو مرخصی گرفتم. توی کنکور 91 ثبت نام کردم و نشستم به خوندن...؛

رشته هدفم هم کارشناسی چند رسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز بود...توی دفترچه شماره یک (دفترچه ثبت نام)یه تیکی هم برای دانشگاه فرهنگیان داشت که اونم زدم(تیری در تاریکی!!)تابستان 91 بود بعد از کنکور ازدواج کردم.نتایج اولیه که اومد دیدم دانشگاه فرهنگیان مجاز شدم.از اونجا که علاقه شدیدی به معلمی داشتم و دارم اولین کد رشته ای که زدم علوم تربیتی(گرایش آموزش و پرورش ابتدایی) بود.اواخر تابستان بود که بهم زنگ زدن و واسه مصاحبه خواستنم.منم رفتم...والآن که این مطلبو مینویسم دانشجوی ترم سوم دانشگاه فرهنگیان سبزوارم(دانشکده تربیت معلم علامه طباطبایی سبزوار)...و خداروشکر میکنم.


پی نوشت:البته من هنوز معلم نیستم...فعلا دانشجو معلمم.

پی نوشت: موقع انتخاب رشته نمیدونستم که دانشگاه فرهنگیان استخدام آموزش و پرورش میکنه و از اول حقوق میده ،وگرنه توی انتخاب دانشگاه فرهنگیان یه لحظه هم شک نمیکردم!!!

  • ۹۳/۰۲/۲۷
  • یک(شاید)معلم

نظرات (۵)

سلام مصطفی جون
ما هم سال اول کنکور دادیم ولی چون رتبمون خیلی خوب شد انتخاب رشته نکردیم؛ پدرم اصرار داشت که یه رشته ای بزنید و برید دانشگاه ،ما هم قبول نکردیم و نرفتیم واسه انتخاب رشته و خلاصه مهلت تموم شد و پدرم خیلی ناراحت بود تا اون موقع که یه روز سر زمین بودیم که یکی از بچه ها زنگ زد و گفت تکمیل ظرفیت گذاشتن ، رفتیم شهر ولی بازم انتخاب نکردمیم و یه سال موندیم پشت کنکور و هزار تا اتفاق تا موقعی که جواب کنکور اومد که قبول شدیم والانم خدا رو شکـــــــر که اینجام ؛ نه به خاطر حقوقش واقعا دوسش دارم...
پاسخ:
ان شاءالله که موفق باشی عزیز
سلام،منم مثل شما یه دوترمی مهندسی میخوندم،اصلا فکرشم نمیکردم یه روز فرهنگی بشم،خداییش انتخاب سختی بود سه بار رفتم دانشگا انصراف بدم ولی از دم در برگشتم،ولی روز آخر ثبت نام دیگه ...الانم راضیم فقط کاش اون یه سال حروم نمیشد:(    مصطفی وبلاگ قشنگیه خوشحال شدم از دیدنش3>
پاسخ:
ممنون محمودجان
  • حامد مشفق آرانی
  • امیدوارم همیشه با پشتکار عالی مراحل موفقیت را طی کنید

    منم معلمم . البته غیرانتفاعی. اونم پایه چهارم. واسه پسرا. خیییییلی این شغل رو دوس دارم. واقعا  معلمی شغل لذت بخشیه. من سال ۸۵که کنکور دادم اصلا از تربیت معلم و اینا خوشم نمیومد. واسه همین رفتم پیام نور روانشناسی خوندم.  اما حالا که حدود سه ساله که معلمم واقعا پشیمونم که چرا تربیت معلم نرفتم تا بتونم راحت تر توی این حوزه کار کنم. البته همینشم خدارو شکر
    من هم ىه زمانى مهندس بودم سرم به سنگ خورد باهمه مخالفت ها مکانیک رو ول کردم تکمیل ظرفیت قبول شدم اومدم تربیت معلم سبزوار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    < برگرفته شده از صدای نور